ארדן: "שלום עם הפלסטינים? זה ישיג תוצאה הפוכה"

    אבי בלום No Comments on ארדן: "שלום עם הפלסטינים? זה ישיג תוצאה הפוכה"

    "איך אפשר להגיד שתומכים בהשמדת חמאס בלי להציג אלטרנטיבה לרפיח"? שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בראיון מרתק לאבי בלום הערב ב'מהדורה המרכזית': "הכרה במדינה פלסטינית? מעשה בזוי ורע של האו"ם כמו מקרים רבים, ולצערי בר היתכנות. דואג שאח"כ הפלסטינים ילכו לעשרות מדינות ויטענו שנוכחות צה"ל ומתיישבים ביו"ש לא חוקית וידרשו סנקציות". וגם, איך הצליחו הפלסטינים לעקוף את הווטו שהטילה ארה"ב במועצת הביטחון של האו"ם?

    צילום: שגרירות ישראל באו"ם
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    לקראת ההצבעה באו"ם על ההכרה במדינה פלסטינית שצפויה להתקיים ביום שישי הקרוב, שוחח עו"ד אבי בלום הערב ב'מהדורה המרכזית' עם שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן: "כמו עוד מקרים רבים, גם זה מעשה בזוי של האו"ם. הכרה במדינה פלסטינית הוא מעשה רע מאוד, היא בעצם תעביר מסר לפלסטינים שלא צריך לנהל מסע ומתן, היא תחזק את רוצחי החמאס ואת איראן".

    לדבריו: "כדי שמדינה תתקבל כחברה באו"ם, היא צריכה לקבל את המלצת מועצת הביטחון. כרגע הפלסטינים נכשלו בכך בגלל הווטו שארה"ב הטילה ולכן הם מנסים לנצל את הרוב הפוליטי שעומד לצידם בעצרת הכללית של האו"ם. זה לא ישנה שום דבר בישראל עצמה".

    "לצערי על פי הרכב האו"ם יש לו היתכנות. אנחנו עוד עושים מאמצים יחד עם כל שגרירי ישראל בעולם לשכנע מדינות שההצבעה בעד רק תזיק".

    "מה שמדאיג הוא שהפלסטינים יקחו את ההחלטה לבתי משפט בעשרות מדינות ויטענו שאחרי ההכרה במדינה הפלסטינית – הנוכחות של צה"ל והמתיישבים ביו"ש אינה חוקית וינסו לקרום לסנקציות נוספות".

    בהמשך התייחס לעמדתה של ארה"ב ביחס ללחימה בעזה ואמר: "איך ארה"ב יכולה לתמוך בהשמדת החמאס אבל לא לאפשר פעילות ברפיח?".

    ובהתייחס למהומות באוניברסיטאות המובילות בארה"ב נגד ישראל: "אני קורא ליהודי ארה"ב לא לחזור על הטעות שעשו בזמן השואה ולא לשתוק. לעצור את התמיכה באוניברסיטאות ולדרוש את פיטורי המרצים המסיתים. יש לכם כוח ותשתמשו בה".

     

     



    0 תגובות